We need you
Deze week geen blog of vlog waarin we kennis met je delen, maar een oproep omdat we je hulp nodig hebben! Onderwijsadviesbureau Dekkers werkt namelijk samen met de Radboud Universiteit aan een tweetal wetenschappelijke onderzoeken, uitgevoerd door vier studenten. Wie zij zijn en wat zij onderzoeken, dat vertellen ze je in onderstaande video:
[vooplayer type=”video” id=”NTcyMjA=” ]
Waar we het vaak hebben over studentbetrokkenheid zijn we nu opzoek naar docentbetrokkenheid! De uitkomsten van deze onderzoeken kunnen de praktijk helpen om E-learning en curriculumontwikkeling beter aan te laten sluiten bij de behoeftes en de wensen die er vanuit de praktijk zijn. Daarnaast kunnen we op deze manier specifiek voor het beroepsonderwijs kennis opdoen en zijn de resultaten relevant voor jouw beroepscontext.
Kortom, we hebben je hulp nodig en we zouden het heel fijn vinden als je een paar minuten de tijd wilt nemen om de vragenlijst(en) in te vullen. Als dank hiervoor maak je dan ook kans op een aantal leuke prijzen, zoals Bol.com cadeaubonnen of een lekkere taart (voor jezelf of voor jouw hele team).
Vul onderstaande vragenlijsten nu in:

Kansen en mogelijkheden van AI om studenten te motiveren
De titel van dit blog is een quote van Dr. David Thornburg. Afkomstig uit 2012, maar weer helemaal actueel. Sinds artificial intelligence (AI) in de vorm van het taalmodel ChatGPT in november 2022 is vrijgegeven, hebben we het op allerlei plekken in onze maatschappij...
De zeven misvattingen van onderwijsvernieuwing in het hoger onderwijs
In ons werk, in de media en op elke verjaardag komen wij ze tegen: de scherpe meningen over de staat van het onderwijs van nu. Maar met meningen komen ook misvattingen.
Praktisch tip – Hoe kan jij als docent studenten motiveren?
‘Ja, maar…’ en daarna komen alle argumenten waarmee studenten advies afschieten. Hoe voorkom je als docent het reparatiereflex! Beluister deze podcast!
0 reacties