Blended Beroepsopdrachten ontwerpen

Hoe ontwerp je doelgerichte en leerrijke beroepsopdrachten?

In dit webinar aandacht voor het 4C/ID model, werkvormen die gebruikt kunnen worden en een beslisschema voor blended onderwijs. 

Vanuit integrale beroepstaken is de urgentie voor een onderwerp te stimuleren maar ook nieuwe informatie in een leersituatie te brengen. Bovendien aandacht voor de behoefte aan “echt”: echte opdrachten, echt publiek, echte materialen etc. 

Belangrijke voorwaarde is uiteraard dat een beroepsopdracht aansluit bij de gewenste leeruitkomsten voor een student.

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Blended motiveren van studenten

Peter Loonen

Peter Loonen

Auteur

Vul je emailadres en je naam in

om de casestudy te bekijken

You have Successfully Subscribed!

Vul je emailadres en je naam in

om de casestudy te bekijken

You have Successfully Subscribed!