Wat we doen
Vroegtijdige schoolverlaters
Ben jij een teammanager in het domein van Zorg en Welzijn? Dan heb je misschien wel te maken met te lage rendementen volgens de inspectie. Metis Onderwijsadvies kan hier in ondersteunen.
Vaak wordt de schuld van uitstroom van studenten buiten het team gelegd; studenten zijn minder gemotiveerd, het is een lastige doelgoep etc. Een te laag rendement is echter een kernopgave voor het team. Denk aan:
Verbeter je rendement met dit gratis stappenplan.
Hoe wij jou en je team ondersteunen?
Vanuit Metis bouwen we de brug tussen de koude cijfers aan de ene kant tot betere vaardigheden vanuit een collectieve visie in het team. Als manager sta je er niet alleen voor. We gaan samen met jou en het team aan de slag.
Analyse
We starten met een scherpe analyse van de kwaliteitsgegevens in en met het team.
Plan van aanpak
Opstellen met heldere doelen waar het gedrag van docenten aan wordt gekoppeld.
Coaching on the job
Voor teammanagers en docenten.
Scholing docenten
Aan de slag met een pedagogisch klimaat voor een positief leerklimaat.
Team
Bouwen aan een positieve en energieke kwaliteitscultuur.
De opbrengsten
Na succesvolle afronding is het gevolg dat er een hogere betrokkenheid ontstaat bij het team en studenten en het rendement omhoog gaat. Win-win: jij tevreden en de inspectie tevreden.
Vragen?
Neem contact op met Peter Loonen. Hij staat je graag te woord over al je vragen. Uiteraard volledig vrijblijvend.
Naam
Functie
Is er iemand waarvoor we dit trajact hebben gedaan en die we kunnen vragen om een review?
Publicatie
5 effectieve strategieën om het rendement van de opleiding te verhogen!
Deel jij een van de grootste frustraties die wij regelmatig van opleidingsmanagers en docenten horen: hoe kunnen wij het rendement van onze opleiding verhogen? In deze blog deel ik 5 wetenschappelijk onderbouwde en uitermate effectieve maatregelen om deze...
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Vul hieronder je gegevens in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.