april 2024

Cedeo-erkenning

Opdrachtgevers weten onze dienstverlening al jaren hoog te waarderen, zoals ook nu opnieuw blijkt uit het klant tevredenheidonderzoek dat begin 2024 heeft plaatsgevonden.

Aan de hand van een aantal kwalitatieve criteria beoordeelt Stichting Cedeo de continuïteit en klanttevredenheid van een organisatie. Deze criteria hebben onder ander betrekking op het aanbod, de behaalde resultaten, professionaliteit van de dienstverlening en de klanttevredenheid.

Daarbij richt het onderzoek zich met name op onderwijsontwikkeling. Met name de ontwikkelingsgerichte en innovatieve aanpak, deskundigheid en professionaliteit van de adviseurs en de laagdrempeligheid van de organisatie zijn in het rapport als pluspunten naar voren gekomen. Daar zijn wij dan ook trots op!

Uiteraard zijn er voor ons ook aandachtspunten in onze dienstverlening waar we de komende tijd zeker mee aan de slag zullen gaan. Zo kunnen we ons bijvoorbeeld verbeteren in het onderhouden van de relatie en nazorg na afronding van een opdracht. Een belangrijk thema om tijdig bij te kunnen achterhalen in welke mate onze dienstverlening blijvend succesvol is geweest.

Wil je meer weten? Volg dan onderstaande link en lees het rapport!

April 2024

Cedeo-erkenning

Opdrachtgevers weten onze dienstverlening al jaren hoog te waarderen, zoals ook nu opnieuw blijkt uit het klant tevredenheidonderzoek dat begin 2024 heeft plaatsgevonden. Aan de hand van een aantal kwalitatieve criteria beoordeelt Stichting Cedeo de continuïteit en klanttevredenheid van een organisatie. Deze criteria hebben onder ander betrekking op het aanbod, de behaalde resultaten, professionaliteit van de dienstverlening en de klanttevredenheid. Daarbij richt het onderzoek zich met name op onderwijsontwikkeling. Met name de ontwikkelingsgerichte en innovatieve aanpak, deskundigheid en professionaliteit van de adviseurs en de laagdrempeligheid van de organisatie zijn in het rapport als pluspunten naar voren gekomen. Daar zijn wij dan ook trots op!

Uiteraard zijn er voor ons ook aandachtspunten in onze dienstverlening waar we de komende tijd zeker mee aan de slag zullen gaan. Zo kunnen we ons bijvoorbeeld verbeteren in het onderhouden van de relatie en nazorg na afronding van een opdracht. Een belangrijk thema om tijdig bij te kunnen achterhalen in welke mate onze dienstverlening blijvend succesvol is geweest.

Wil je meer weten? Volg dan onderstaande link en lees het rapport!

Meer nieuws

april 2024

Nieuwe uitdaging voor Dennis van Aart

Met ingang van 15 maart jongstleden heeft Dennis ons team verlaten voor een nieuwe uitdaging: hij gaat aan de slag als managing consultant bij BMC in het domein Jeugd & Onderwijs. BMC draagt bij aan het realiseren van effectieve, krachtige oplossingen voor uitdagingen in de publieke sector, waaronder ook het beroepsonderwijs en begeeft zich daarbij ook meer op het strategisch niveau in onderwijsorganisaties.

Dennis heeft de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan als onderwijskundig adviseur in ons team en heeft in die rol diverse opdrachten in mbo en hbo succesvol afgerond. Thema’s als studentmotivatie, onderwijsinnovatie, kwaliteit en beleid waren veelal leidend in de opdrachten waaraan hij heeft gewerkt.

We hebben Dennis leren kennen als een sterke denker, die in staat is om ingewikkelde vraagstukken goed te analyseren en te vertalen naar een passend advies. We zijn dankbaar voor zijn inzet in ons team en wensen hem veel geluk bij zijn nieuwe baan!

Maart 2024

Samenwerking Metis Onderwijsadvies en Onderwijsspiegel

Metis Onderwijsadvies en Onderwijsspiegel werken sinds begin 2024 samen om onderwijsteams in het beroepsonderwijs te helpen bij het verbeteren van onderwijskwaliteit. Om dit doel te bereiken heeft Onderwijsspiegel een 360-graden feedback instrument ontwikkeld, waarbij aan diverse stakeholders hun ervaring met het aangeboden onderwijs wordt gevraagd. De uitkomsten van dit onderzoek worden door middel van zogenaamde spiegelsessies met het onderwijsteam besproken en vertaald naar verbeteracties. De adviseurs van Metis Onderwijsadvies begeleiden deze sessies en kunnen, gelet op hun kennis en ervaring in het beroepsonderwijs, van meerwaarde zijn bij het formuleren van de juiste actie.

Geïnteresseerd of wil je meer weten? Kijk op: De Onderwijsspiegel – Digitale feedback voor het onderwijs

februari 2024

Koen van Spaandonk geslaagd!

In januari heeft Koen de leergang ‘Ontwikkeling mens en Organisatie’, van Impact opleidingen, met succes afgerond. In deze post hbo-opleiding heeft hij zich verdiept in gedragsverandering in een professionele omgeving. Coachen, trainen van groepen, workshops ontwikkelen en veranderingen binnen organisaties realiseren waren interessante thema’s die tijdens deze opleiding aan bod kwamen.

De kennis die Koen tijdens deze opleiding heeft opgedaan past hij nu direct toe in diverse team ontwikkeltrajecten en bij de Metis opleiding ‘Coach op school’. We zijn dan ook enorm blij met dit behaalde resultaat!

Online afspraak maken

Vul hier je gegevens in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om een online afspraak in te plannen.